[prompt.jpg]

Audrey
Gallery
You must be logged on to see his/her pictures.
Squad None
Rank Player
Last 3 Squads  Evolved    Spiritcrushers    Mayhem   
Medals None
Donated None

About Me

Age 32
Location Quebec
Gender Not telling you geeks
Where I can be found Elim
More about me ...

Wall


You must be logged on to post a comment

Display Oct 27, 2013

i licked this vagina

2pacZ Aug 14, 2012

heard u got married with shift, but ehhhhh nvm

Pheature Mar 14, 2012

Hey audrey hows it going, long time no see hope all is well

Tank55 Feb 18, 2012

woman.. you still got a big ass!

struck Jan 05, 2012

happy new year pz.

Primary Sep 26, 2011

mmm where have you been hiding?

Cee Lo Aug 12, 2011

Je remarque à peine votre petite poitrine, car je suis staring à vos fesses.

ReUp Aug 11, 2011

you would say that... How have you been? good to see your enjoying life

BrickRed Jul 08, 2011

The answer is yes.

BrickRed Jul 08, 2011

infrared Apr 25, 2011

Where Is My Grenade Horn When I Need It?

Bruno Mars. Apr 21, 2011

;) thank you!

Repent Apr 07, 2011

<3

rabbit Mar 14, 2011

EEEEEHOWL

Crissy Mar 12, 2011

Thanks =)

Crissy Mar 12, 2011

MythriL Mar 12, 2011

LOL.. she found this website and gallery without me even telling her.. typical female

2pacZ Mar 04, 2011

seriously audrey u joined spiritcrushers? ur wack!

LiL*PiGGy Feb 26, 2011

you're so pretty.

Display Feb 25, 2011

yo wuddup ma

MythriL Feb 23, 2011

YOU NEVER HAVE NEW PICS TO UPLOAD

MythriL Feb 23, 2011

YOU NEVER HAVE NEW PICS TO UPLOAD

Dexter Feb 22, 2011

myth > u

Okay [0G] Jan 28, 2011

ahahahaha no twilight still

Mariposa Jan 23, 2011

sup audrey

Curse Jan 14, 2011

lol sup

Sting Jan 02, 2011

AUDRY!!!!!!!!!!!

Toxic Dec 08, 2010

wow audrey pm me in game lets ?go #audreyntoxic just dont tell pink >_< she may get mad..

MEEEp Dec 07, 2010

whats wrong with ur face?

struck Dec 07, 2010

so your almost as hot as me :)

Audrey Nov 13, 2010

LOL wtf.. not at all, it is a friend of mine called Charles-Alexandre (LOL YEAH HES CALLED CHARLES TOO) I dont know mythril irl =P

ZypheN Nov 13, 2010

omg..is the guy you cropped out myth?

MythriL Nov 09, 2010

why crop out the gay guy

MythriL Oct 16, 2010

you own a vagina? fuck you

Jill Shortmilk Oct 16, 2010

didn't know I was a hippie!

eelz Oct 16, 2010

bzzz why gripe about my pets? seriously no better way to say hi?

Sirius Sep 14, 2010

L0o0l0lo Charles, adding him to MSN

Fem. Sep 14, 2010

lol his name is charles

megaman89 Sep 13, 2010

myth > u

LiL*PiGGy Sep 13, 2010

You're GORGEOUS :)

ZypheN Sep 12, 2010

Damn, sexy. You're cute too Audrey :p

Missa Sep 12, 2010

I <3 you two :)

Monkaria Sep 12, 2010

LOOOOL "GONNA SHIT ON MONKARIA TWICE" FUUUUUUUUU You're both copyrighted to my name GG.

MoNo. Sep 12, 2010

aww cute!

Monkaria Sep 06, 2010

LOL "Are you a midget". :P I'm 5 feet tall/155cm. My friend in pink there was 6ft 3, and my guy friend in black was 6ft 1.

MoNo. Sep 06, 2010

o/ AUDREY!!!

Crackling Aug 15, 2010

nice piece of ass.

lopist Aug 03, 2010

Wow all the tw perverts are here

Exalt Jul 20, 2010

o damn audrey, I think I liked your long hair better! but... you still look cute :P

Catatstrophe Jul 14, 2010

hey miss :)

MythriL Jun 01, 2010

thanks buddy :)

Missa May 24, 2010

I miss you!

magi koz May 11, 2010

jackhammer

MythriL May 09, 2010

thanks aud <3

Kid Kaos Apr 25, 2010

I been good, been workin my butt off lately ever since I got my new job. Its nice to be working again though instead of sitting on my ass playing spaceships all day haha. :)

Kid Kaos Apr 24, 2010

yo audrey how u been girl?

Chips <ER> Apr 20, 2010

lol crack :)

Chips <ER> Apr 20, 2010

haha what ever! :) what you been up to?

Crackling Apr 17, 2010

wuts up chips sexy bitch.

Chips <ER> Apr 15, 2010

hey punk! wassup

magi koz Apr 13, 2010

Why you call me a tool?

Zazu Apr 06, 2010

Looks good a bit shorter. Hate the super long hair! And I like the curls fo shoooo.. But what's up with the arguments on this page lols.. Girls.. There more than enough men in TrenchWars waiting for you! Don't be jealous at each other!!!

Zazu Apr 06, 2010

Looks good a bit shorter. Hate the super long hair! And I like the curls fo shoooo.. But what's up with the arguments on this page lols.. Girls.. There are plenty of men in TrenchWars for you! Don't be jealous at each other!!!

L3MU3L Apr 06, 2010

faiiiil...shouldn't have cut your hair

oops Apr 05, 2010

noone cares about ur pictures unless your ass is in it so gtfo

Kinky-Girl Apr 05, 2010

you know what nvm im just bein pissy lol your beautful as you are even if u hate me lol i just rather not deal with this bullshit so w/e keep your hair long its nice ;p

Kinky-Girl Apr 05, 2010

lmfao those pics are older then lady gaga u dumb cunt get a nose job still really

Audrey Apr 05, 2010

and you should keep wearing those HUGE sunglass that hide half your face, its the only way you could ever be good looking. Oh and by the way, you're not lady gaga... stop trying.

Kinky-Girl Apr 05, 2010

lol fake blonde eh eh well i was born blonde and have cute pics to show it lmfao so w/e you should just shave your head prob would make you look soo much better

Missa Apr 04, 2010

You're so pretty.

MoNo. Apr 04, 2010

Loves the curls &lt;3

Audrey Apr 04, 2010

Oh and thanks everyone else =P

Audrey Apr 04, 2010

(funny i cant comment on kinky girl page, she blocked me) So yeah kinky-whore, i get told EVERY SINGLE DAY by different people that my hair are gorgeous and that they'd want it. Oh snaps, i did cut my hair that were down to my ass when straightened, and guess what, some people here asked me how short they were now, so yes i'm showing them. Anyway you wouldnt understand with the fake cheap blonde shit you have on the top of your head. Now get the fuck out of my page skank.

Kinky-Girl Apr 04, 2010

obese hahahaha funny

RENZI Apr 04, 2010

so this is where i left my gf

MythriL Apr 04, 2010

WOW lol you cut your hair LOL OOLol ANYONE CAN DO THAT YOU LOSER. stfu kinky girl you morbidly obese whore

Kinky-Girl Apr 04, 2010

wow you cut your hair omg i can do that too HAHA loser much

ZypheN Apr 04, 2010

looks good ;)

FemalePersuasion Apr 04, 2010

Your curls are very pretty.

Gripe Apr 01, 2010

eh audrey, how boot we go on a date? I'll take ya to a mapleleafs game and buy you a molson ice. how boot it eh?

Zazu Apr 01, 2010

loooool! Heard you were attracted to Event Referee's. So I decided I had to do some work for you!

MythriL Mar 29, 2010

ohh what you been up to?

MythriL Mar 28, 2010

was out in my old city for a couple days.. where YOU at?!?!

TheLowbrowOne Mar 24, 2010

Very sexy.....For a mod :)

Thorkell Mar 20, 2010

Thats old sexy man to you!!

Xog Mar 17, 2010

had to delete your comment :\

Xog Mar 17, 2010

stop hitting on me while my gf is around

Xog Mar 12, 2010

troll

Valve Mar 10, 2010

Easily most beautiful female on ss.

Sn0w Mar 09, 2010

ugly as sin

Trained Mar 04, 2010

*boner*

Display Mar 03, 2010

wat is that thing 1st pic..she kind of dark

siaxis Feb 28, 2010

not feelin the first pic

Zazu Feb 24, 2010

Hotter than a Mexican chili!

Money Feb 24, 2010

mm

MythriL Feb 24, 2010

hahaha please don't. think only ugly girls and lil wayne can pull off extra large shades. and lucky for you, you look good from every angle, even the baccck.. DAT AZZ

MoNo. Feb 23, 2010

Auddrrreeeeey &lt;3333

Tank55 Feb 21, 2010

hey now i dont see you on the game no more hun whered you go

Squadless Feb 19, 2010

ok im comin in more ways then one!

Squadless Feb 18, 2010

when u hooking me up with your friends?

ReKall Feb 15, 2010

she got a donk,she got a donk, she got a donk, lol love ya audz. Holler at your boy!

Mariposa Feb 12, 2010

lol u pretty n nice chick

Squadless Feb 12, 2010

nothing much, how's the weather in the arctic circle ?

siaxis Feb 11, 2010

yo im mad cute

Squadless Feb 11, 2010

oh hello there sexy

Mobey Feb 11, 2010

lol'd@cent. you know they are skanks for a reason cos its use em' and lose em' at my age.

Century Feb 11, 2010

cant wait to spend valentines day with you

Spacepimp Feb 10, 2010

how can you eat with a black chick at the table...... shit would stink and ide lose my apetite

Mobey Feb 10, 2010

should of used a condom, now i know why they say &quot;safe sex&quot;.

Mobey Feb 10, 2010

the chick in the middle looks like she don't deserve no homemade pizza.

Mobey Feb 09, 2010

ummmm... looks like some very nice grub!! what is it? reminds me.. damn i'm hungry.

MythriL Feb 08, 2010

i miss you

Zazu Feb 05, 2010

Audrey.. For real.. We can make babies if you realllllly want to. Just stop bugging me in game so much!

BATMAN2 Jan 30, 2010

i luv u :D

MythriL Jan 25, 2010

you'll always be a superstar to me

Squadless Jan 22, 2010

how's it going ?? keepin it tight???

Squadless Jan 21, 2010

hello aud :)

Mobey Jan 19, 2010

I bet that Santa was having a jolly good time.

Mobey Jan 18, 2010

lol'd @ jra. HI KNOBBLY KNEE'D AUDREY.

Jrahen Jan 18, 2010

h&yacute; baby want a p&yacute;ece of my meat

Imperative Jan 17, 2010

my type 4 sure

Gripe Jan 17, 2010

just bugs me cause i know that santa claus is speaking french, and that's just not right...

danyell!! Jan 15, 2010

5th pic from the bottom...that dude is sweating like crazy! lol

Kid Kaos Jan 15, 2010

Can you dropit low girl? Drop it, drop it low girl?

Delectable Jan 11, 2010

yay its audrey my most favorite player on epidemic

Tabo Jan 08, 2010

^.^ thanks hun. Bloodhound pups born on the 5th a litter of 9!!!

Jinco Jan 07, 2010

audrey!!! everyone runs from toma, who the fuq is toma?

Exalt Jan 06, 2010

yeah it could be the picture lol, i was just being a dick, it happens sometimes :P

Exalt Jan 06, 2010

audrey no offense but that one girl next to you looks like a man

Zazu Jan 03, 2010

LOL my lines getting famous. They never let you down! Sup Audrey, you got me stuck on Caps Lock, if you know what I mean...

Nixi Jan 02, 2010

aw, thanks audrey &lt;3 I still dont have your class, or your ass :P

Kid Kaos Dec 31, 2009

I still need to see the wedding pics.

MythriL Dec 28, 2009

squadless i'm about fedor your ass. &lt;3 audrey. VALVE STEP BACK. i hate all of you

Valve Dec 28, 2009

My wish this year was you :D &lt;- Zazu line. lookin good. :)

Squadless Dec 28, 2009

hello

Alphaverb Dec 28, 2009

Happy new year :)

MoNocidelxMaNi4c Dec 25, 2009

MERRY XMAS AND HAPPY NEW YEAR &lt;3333

Devest Dec 25, 2009

what's that horse on the right doing in the first picture?

MoNocidelxMaNi4c Dec 25, 2009

Heyyyyy Hottie :D How much? heheheh jk! How are ya?

Kid Kaos Dec 24, 2009

Why you tell her to do the stanky leg? THat shits for black chicks and dumb drunk sluts.

Squadless Dec 23, 2009

lol Aud!! there's an approach to everything. just need to figure out the weakest link and break it all down =)...finish it up strong by doing the stanky leg :)

Squadless Dec 23, 2009

LOLOL awwwz :P well not trying to holla @ her, just u know she seemed lonley!! ur gettin all this attention here must be overwhelming, but she...she's just there lolol :)

Kid Kaos Dec 22, 2009

Im a boss... Does that mean if I dressed up like Santa will you give me a lap dance?

Audrey Dec 22, 2009

lol the santa is actually one of my boss!

weed master.. Dec 22, 2009

what a lucky santa :P haha

Squadless Dec 22, 2009

i know santa didnt give you a phat ass for xmas cuz you been dun had it for a minute nowwwwwww :)...do dat stanky legggg, btw ?message me the phone # of the girl in the middle in the top pic thx

Nixi Dec 22, 2009

Iiiiiii saw Audrey kissing Saaaanta Clause, underneath the mistletoe last niiiiiight!

Missa Dec 22, 2009

Yo. That fairy elf is giving you the major stank eye. Jealous?!

ZypheN Dec 22, 2009

Should crop the elf chick out, sort of ruining the picture.

Kid Kaos Dec 21, 2009

Lol yo that chick is dressed up as the sluttiest elf ive ever seen! haha. Im Jealous of Santa though :(

Audrey Dec 21, 2009

lol everyone crying over me having the same face? sigh let me find a pic or two! lol

Squadless Dec 21, 2009

all party pics have your mouth wide open, CLASSY LADY!!!! lol tell them friends of yours to holla, we all gonna stanky legggg it upp.

Kid Kaos Dec 21, 2009

Haaah, Yea ide be laffin at that goofy lookn chick too!

NO <3 Dec 20, 2009

damn myth's nose must be ginormous then

MythriL Dec 20, 2009

classic audrey pose!

Zazu Dec 20, 2009

&lt;3

Squadless Dec 18, 2009

Hahaha really?!?!? Lol nice!!! I am proud !!!! I gotta do it tomorrow as well here in Utah!!

MythriL Dec 15, 2009

&lt;3

PWND Dec 14, 2009

lol thanks XD I hate wearing my hair down cause I find it mad annoyingggg

Kid Kaos Dec 12, 2009

I thought so haha. I wonder what other hidden tattoos you got...

Kid Kaos Dec 12, 2009

Is that a lil small tattoo I see on your cleavage? Or am I just seeing things?

Exalt Dec 10, 2009

damn audrey lol

Welfare Dec 09, 2009

she got a donk

Squadless Dec 09, 2009

was thinking about it, that dress in the first pic could be about 5 inches shorter :)

Squadless Dec 09, 2009

oh my oh my! i guess more then 15 mins a week for u will have to do lol!

siaxis Dec 09, 2009

tryna be mad cute like me eh?

TranceTunes Dec 09, 2009

bubble dress.

Missa Dec 08, 2009

Chica, mass cute in that dress.

Product Dec 08, 2009

sexxy new pik

Guero Dec 08, 2009

nice new pic.. still waiting the bikini pic

lady starlight Dec 08, 2009

thanks :D what were u?

MythriL Dec 08, 2009

shawty right there is a tennnnn

Audrey Dec 08, 2009

pretty sure its exciting :o You should use that free time on your hand hustla to go back to school instead of whoring yourself around.

Missa Dec 08, 2009

I had no idea it was appropriate to act like a slut ANYWHERE. I guess some people just have horribly low standards for themselves in life. :[

Hustla Bebe Dec 08, 2009

wow. and an older lady also plays in the you are an ugly whore act, well well. how exsiting. well where i come from showing off your bod is a good thing. and even though some may not like it im happy of what i got... but calling people names when you dont know them isnt nice.. and i have a hubby, im no whore :)

Missa Dec 08, 2009

This chick and Pascone are the best drunks ever &lt;3

Valve Dec 04, 2009

Just came here to say, i like your ass.

Squadless Dec 04, 2009

holla

Squadless Dec 01, 2009

I AM!!! lol, you'd be suprised haha, i have to be serious SOMETIMES u know... usually not on here tho !

Squadless Nov 30, 2009

LOL audrey doing the stanky leg all over my wall, need to market this and make some money off her dancing :)

Austin Nov 30, 2009

A/S/L ?

Squadless Nov 27, 2009

hello there sweetheart... now listen, DO THE STANKY LEG!@!#

MythriL Nov 23, 2009

mmmmmmmmmmmmmm

siaxis Nov 22, 2009

yo valve better calm da fuk down, dont feel like murkin mans today

Nixi Nov 21, 2009

&lt;333333333333333 you baby! I miss you too. I'll get on vent some time soon!

MoNocidelxMaNi4c Nov 21, 2009

hahah Hey How are youuuuuuuuuuuuuu!!! -do the super man-

Valve Nov 21, 2009

I have a confession: From time to time when i am bored i log on the gallery and look on your ass.

MoNocidelxMaNi4c Nov 21, 2009

:3 How are you AUDREY!!!

Weak Nov 19, 2009

wat up aud

MythriL Nov 19, 2009

now i remember

Squadless Nov 19, 2009

y so hot?

Century Nov 17, 2009

you wanna cyber?

Tank55 Nov 17, 2009

i knowwww! i cant help it =(

MythriL Nov 17, 2009

wish i could run prom toma

MythriL Nov 13, 2009

&lt;3

siaxis Nov 12, 2009

do woork son

megaman89 Nov 11, 2009

will you let him sniff your ass?

Mhz Nov 11, 2009

milf!

adam Nov 10, 2009

crazy hair

AznBabiGurl Nov 08, 2009

lmao the guy in the background has sweaty arm pits &gt;.&lt; ew

siaxis Nov 08, 2009

myth ur girl mad cute, where my girl pwnd at? LOL

MythriL Nov 08, 2009

FAVORITE

MythriL Nov 07, 2009

ohaicutie

Audrey Nov 06, 2009

LOOOOL no you're not the first one to notice him =P

Indirect-1 Nov 06, 2009

Is it just me that spotted this or did anyone else see the guy that is sweating really really bad?

Disengaged Nov 03, 2009

hellooooooooooo

Saline Nov 02, 2009

nice booty!

Roiwerk Nov 02, 2009

;)

lady starlight Oct 29, 2009

awww thx! ur 1st pic is hilar!! :D

MoNocidelxMaNi4c Oct 29, 2009

Awwww thank you ^^ &lt;333

Pandagirl! Oct 27, 2009

Our asses could unite to take over the world

MoNocidelxMaNi4c Oct 25, 2009

Im gooood just finally got foood and you?

MoNocidelxMaNi4c Oct 24, 2009

:3 hey there Hottie xD

soupero Oct 24, 2009

I love you &lt;3

Guero Oct 20, 2009

mmmm my english is bad.. if u see some sentence or bad grammar in chat CORRECT ME LOL.

Weak Oct 19, 2009

where is I love Weak sign? :(

Starfire Oct 18, 2009

allo

Mossad Oct 18, 2009

i ran from t0ma. lol it should be the other way around!

Kid Kaos Oct 14, 2009

I dont know... I'de have to see your ass upclose and then I can compare the two.... yea... that sounds right.

FarScape Oct 14, 2009

lol

Rasaq Oct 14, 2009

Your ass probably has more miles on it than t0ma could ever run.

Mobey Oct 14, 2009

lol'd @ dude's sweat patch..

Kid Kaos Oct 14, 2009

No way Audrey thats not possible!

ZypheN Oct 14, 2009

hahahaha that pictures amazing.

Guero Oct 13, 2009

MMmmm sup audrey is you audrey? or is another fake photoshop lot trick around trenchwars .. i know ppl perfect english :P

MythriL Oct 13, 2009

about to get you back bitch. JUST WAIT

JPMissy Oct 13, 2009

&lt;3 Audrey

Exalt Oct 13, 2009

misspelled the last part fuck Voulez-vous vous coucher avec moi, ce soir? ahhh fuck im bored

Exalt Oct 13, 2009

Audrey, je t'aime je pense tout le temps &agrave; toi j'ai besoin de toi tu es belle j'ai besoin de tes baisers je r&ecirc;ve de toi mon coeur est &agrave; toi comment t'exprimer tout ce que je ressens? je t'aime &agrave; la folie ton image hante mes nuits, me poursuit le jour, elle remplit ma vie je veux sentir tes douces l&egrave;vres parcourir tout mon corps voolay voo kooshey avec mwah sey swah ahahaha

MythriL Oct 06, 2009

pretty sure your ass is filled with nutella

ZypheN Oct 04, 2009

lol Keith, that stance only goes so far. Audrey's just black ;)

Keith Oct 02, 2009

In that case, Im on my way, Im sure me you and ur friend on top could have some fun ;)

Century Oct 01, 2009

wasnt saying fuck you, was saying i wanna fuk you... ;)

Keith Oct 01, 2009

How does everyone fall for that stance that makes ur butt look bigger then it rly is?

REAL*AIDS Sep 26, 2009

whoa wtf whered u come from...how come i havent given u aids yet? come on over.

Kid Kaos Sep 24, 2009

sup audrey when we gonna kick it? Ill bring the goose, you just bring your caboose. Ya dig, holla at ya boy!

Gripe Sep 24, 2009

I was just saying hi, that's all.

Gripe Sep 23, 2009

are you confused audrey, do i need to explain?

Gripe Sep 23, 2009

sure, when?

Ri$e Again$t Sep 21, 2009

I am so tempted to stick my dick in your mouth, next time you take a picture don't have your mouth so wide open.

Gripe Sep 20, 2009

want to

shayde_chaos Sep 20, 2009

He already is to cocky lol... Don't think he could get any worse :-p

Jrahen Sep 20, 2009

audrey u have a byg ass can y ram my wygglyworm on ur dyrt trayl

Century Sep 17, 2009

why u saying fuck u haha

Money Sep 15, 2009

badunkadunk

Repent Sep 15, 2009

dude in the backgeound of the first pic cracks me up LoL

pappa Sep 13, 2009

mad sweaty pits behind you in first pic :O oh and you're very cute

Squadless Sep 12, 2009

:)

Squadless Sep 12, 2009

lol...

hungrywolf Sep 09, 2009

booty booty booty, and hi

Petal Sep 07, 2009

You otha brothas can't denyyy

Kid Kaos Sep 06, 2009

Lookin good from da back AND da front!

Postman Pat! Sep 06, 2009

i like big butts and i cannot lie!

L3MU3L Sep 03, 2009

sup ondat nig

L3MU3L Sep 03, 2009

yep im drunkish

L3MU3L Sep 03, 2009

yes im drunk

L3MU3L Sep 03, 2009

ehowllllllllllllllllllllllllll thas how we do it wg style bitches.....much luv keiver lol my red headed afro lover

struck Sep 02, 2009

audrey best friend =') &lt;3

death row Sep 01, 2009

loving that ass

Havok Sep 01, 2009

is there a mirror in your pants? CUZ I CAN SEE ME FUCKIN YOU.

megaman89 Sep 01, 2009

big mouth to match the big ass, nice wooty

soupero Aug 31, 2009

Are you homeschooled?

ReKall Aug 31, 2009

Hey Ms New booty ;)

F22 Raptor Aug 28, 2009

Lookin' Goood. =)

struck Aug 27, 2009

Why so pro Audrey! &lt;33

L3MU3L Aug 27, 2009

im alive dont worry.....still got dem pics lol

SoJa Aug 25, 2009

ty vewwy much :)

ReBirth Aug 22, 2009

yao..

infrared Aug 21, 2009

nvm just an illusion

Weak Aug 21, 2009

ty &lt;3

PH Aug 21, 2009

LOL JRA

infrared Aug 20, 2009

photoshopped

Jrahen Aug 18, 2009

can y lyk ur crak

Punx Aug 17, 2009

Voted most epic ass

KuleniKs Aug 17, 2009

You look like such a cougar in that first pic. MEOOOOOOOOOOOW.

struck Aug 17, 2009

LOL sup audrey &lt;33

Audrey Aug 16, 2009

Oh well Goddess blacklisted me... cant say anything about her ugly granny bra =(

Cichlid Aug 16, 2009

Your beautiful!

Goddess Aug 15, 2009

Please... what?

Kid Kaos Aug 11, 2009

Girl you look good wont you back dat azz up Youz a fine mutha fucka jus back dat azz up...

KillerGt Aug 11, 2009

Awwwwww. :''''( Hurtz, just hurtz.

Kid Kaos Aug 10, 2009

Ok so I retract my previous statement. After further consideration she is not a cougar she is a cougar in traning. But thats not a bad thing at all girl love yo sexy booty gimme sum :D

Disengaged Aug 10, 2009

me likey a lot.

Kid Kaos Aug 10, 2009

Cougar.

Shawn Aug 09, 2009

too old :&lt;

PH Aug 09, 2009

DAT ASS

KillerGt Aug 09, 2009

Auto-invite to the next squad I make.... man, my next squad is gonna be full of hot ppl

danyell!! Aug 09, 2009

awwww your new pics are cute. =) I looove your cheetah top.

Ara Aug 09, 2009

O_o jeez

NO <3 Aug 09, 2009

looks like you can sit a cup on that booty o_O

ZypheN Aug 09, 2009

lol, good pose.

Trained Aug 05, 2009

Aud! =)

KillerGt Aug 04, 2009

rock on

Anorexia Jul 30, 2009

what the fuck is going on with your eyebrows?

Audrey Jul 28, 2009

lol Dameon i could get you in contact with the good people for that =P

Dameon Angell Jul 28, 2009

You should get my friend a spot to perform at your local pub, kthx

ZypheN Jul 28, 2009

lol Toma's been turned into a celeb because of this..

MoNocidelxMaNi4c Jul 27, 2009

Awww cute picture &lt;3 I'm actually going to &quot;Try&quot; xD

Toxic Jul 27, 2009

Ouch I wasn't even being rude to you and you definitely just lied to me! I was talking about Zazu's comment lol

Toxic Jul 27, 2009

if i was drunk

Zazu Jul 22, 2009

Sup with all these people holding those signs ?

ReKall Jul 22, 2009

OH ya girl, you already know. ;)

Swig Jul 19, 2009

just call them like i see them dunno how i even came across your page :P

Swig Jul 19, 2009

very pretty :D

Audrey Jul 18, 2009

Fail, it's amie (you have to add a e for a woman =P silly you!!)

Dameon Angell Jul 18, 2009

Welcome back to the land of the internets, mon ami &lt;3

ReKall Jul 18, 2009

Hey my canadian cutie :)

PH Jul 17, 2009

ohai

PH Jul 07, 2009

i'm posting

infrared Jul 02, 2009

you look like the girl that will be all innocent then go fucking insane and suck lots of dick when shes drunk

Weak Jun 30, 2009

aw well ull get internet soon enough and then we can talk for a long long time! :D

Weak Jun 29, 2009

log back on n keep me company while im banned &lt;3

KuleniKs Jun 29, 2009

Hi, you're on my squad. :P.

Ward Jun 29, 2009

lool nice eye brows

SquallFF8 Jun 29, 2009

Open mouth, say ahhhh

infrared Jun 28, 2009

u look like a slut

ZenaBee Jun 28, 2009

lol thx aud :D and pretty new pic.

F22 Raptor Jun 28, 2009

Like your style.

Dameon Angell Jun 26, 2009

YOUUUUUUUUUUUUUUUU SOUJAH GIRL

F22 Raptor Jun 26, 2009

nice long hair =)

Dameon Angell Jun 26, 2009

3. Hmmmmmehhhhhh....... HEY! :P

adam Jun 26, 2009

1. Be born a girl. 2. Post pictures of self on TWGallery. 3. ????? 4. Profit!

Stylez Jun 25, 2009

You're pretty, for a SS chick...

L3MU3L Jun 25, 2009

yay! :)

Audrey Jun 25, 2009

lol k, i added one for you Lem =P

L3MU3L Jun 25, 2009

Get you a new pic up aud, i want to read some new comments.

L3MU3L Jun 23, 2009

EH0000000000000000000000000WL!

KillerGt Jun 23, 2009

Pretty. Pro hair $

wicket666 Jun 21, 2009

why didnt anyone tell me she was hot

MoNocidelxMaNi4c Jun 21, 2009

Thanks!!!

New Jersey Jun 19, 2009

BFF!

MoNocidelxMaNi4c Jun 19, 2009

Damn You're a Hot one :3

danyell!! Jun 19, 2009

Men from trenchwars obviously dont know how to talk to ladies. Don't mind the mindless. =)

Audrey Jun 19, 2009

I guess i dont mind... i'm in age to have kids! =P

L3MU3L Jun 19, 2009

lol, they callin you a milf...that's gotta hurt

I, robot Jun 19, 2009

ur hot, want a 7th child? MY GENES ARE RLY GOOD BTW

Democrat Jun 18, 2009

Heard you want me to knock you up so you can be labeled as a MILF. When do I start?

Flew Jun 18, 2009

milf.

Valentine Rose Jun 16, 2009

you ran as well :(

Mobey Jun 15, 2009

lol thats true at the time actually. I'm 19 though.

Ri$e Again$t Jun 15, 2009

LOL AUDREY LOL, You look fucking old damn, look like a mother.

Mobey Jun 14, 2009

FAKE.

IcY WyteZ Jun 14, 2009

I love you too Aud. =[

SoJa Jun 14, 2009

Lool the jacket is my gf's lool so i decided to wear it for fun haha

Mobey Jun 13, 2009

i ran pram toma? lrn2spell.

ZenaBee Jun 13, 2009

haha yeah i guess thats enough to show i'm not fake (but i'm sure they gonna find more excuses to make me fake somehow lol) :D thx anyhow

Its-katness Jun 12, 2009

hahaha congrats at getting away :P ahaha ..who ever he is ...

danyell!! Jun 11, 2009

Your hair is wonderful... perhaps ill trade eyes with you if you trade hair with me! =P

NO <3 Jun 11, 2009

pwnd just mad cuz the only reason people run from her is bc she's ugly.

Century Jun 11, 2009

going to bone u

Mobey Jun 11, 2009

sex?

PWND Jun 11, 2009

YOU RAN FROM TOMA CAUSE YOU SUCK.

ZenaBee Jun 11, 2009

haha :) go audrey

Mango. Jun 11, 2009

OH SHIT YOU RAM PROM TOMA???

NO <3 Jun 11, 2009

damn T0MA is rutheless, he even rushes the ladies! -_-

Audrey Jun 10, 2009

Yeah boi!! Join the &quot;I ran from T0MA&quot; fanclub if you wanna be as cool as us!!!

NO <3 Jun 10, 2009

to be a part of the T0MA fan club please refer to this. hey theres a cool new club going around come join the party, check out this link for details http://forums.trenchwars.org/showthread.php?t=3699 9

Dameon Angell Jun 10, 2009

OH NOESS!!!!

L3MU3L Jun 10, 2009

EH000000WL! Sup long time buddy short time lover, glad to see you in tw and already owning t0ma gg.

NO <3 Jun 10, 2009

ahahahha NIIIIIIIIIICE! and the fanclub begins -_-

 
 
 
Top