[prompt.jpg]

Hung
Squad None
Rank Player
Last 3 Squads  Freebie   Scary    Ancients   
Medals None
Donated None

About Me

Age 33
Location Tennessee
Gender Not telling you geeks
Where I can be found Winners Circle

Wall


You must be logged on to post a comment

Imperative Jan 17, 2010

ROBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB WHERE THE FUCK YOU BEEN?

Mattey Jan 06, 2010

Haha, what kind of pic is that? Why take a pic in the shadows unless you have something to hide? The thing you have to hide is your ugly face.

Zazu Dec 30, 2009

Sup big boy!

Welfare Dec 15, 2009

ofl sure, kid is dumb and and fat, no wonder hes mad

Welfare Dec 13, 2009

88? Get educated, then lose weight

Welfare Dec 12, 2009

whos this fat kid

Foreal Dec 07, 2009

nice ass ride man

infrared Oct 04, 2009

having a decent car doesn't make up for ur fatness

MythriL Sep 28, 2009

would fuck your car

Jolly Fat Man Sep 28, 2009

Nice car.

Squadless Sep 09, 2009

Almost died laughing reading all of these posts.. especially money.

lady starlight Aug 28, 2009

well sorry for not being fat enough for u.

infrared Aug 25, 2009

fat nerd fuk trying to look hard faggot call jenny 2day

Qualified Aug 24, 2009

damn from the top of ur head to ur chin is like 3 yards long.. WHY THE LONG FACE? LOL

PWND Aug 19, 2009

It looks like you wanna devour that dudes ass..

Fusionbomb Jul 02, 2009

Was that your submission pic for Queer Eye for the Straight Guy?

ar Jun 18, 2009

shit youre fat

infrared Jun 17, 2009

"MMMmmmMMM I WANT THAT BUTTOHLE SO BAD YYUUMNMM

Desirous Jun 11, 2009

hm?

wicket666 Jun 08, 2009

why you looking at his butt for!-pic 1

Rabid Jun 04, 2009

Google that shit. Used to have a badass forum but they took it down =\

NO <3 May 29, 2009

chuck norris ate my babies and shitted clones

Mage+ May 23, 2009

ROFL LOOK AT MELON PRETENDING TO TALK ON THE PHONE ROFRFROFRF LOLOL

struck May 23, 2009

hi weak

Weak May 23, 2009

nah Bro, im indian haha, but sall good, big pimpin in bottom pic $, a/s/l plz

Golden_Aim May 22, 2009

what are you? a gay fish?

t0ma May 21, 2009

alias*

carburetor May 21, 2009

he says what what? in what? yeah, im scared...

t0ma May 20, 2009

Nice allias, how many do you have now, a hundred? And who doesn't run when shot at, a loser like you? Btw, you look like a cop.

sheep May 20, 2009

you like dem? :o

Valentine Rose May 19, 2009

what john lennon said

PrettyMadness May 18, 2009

Oh ok. I wasnt sure if you were being mean or not. haha.

PrettyMadness May 17, 2009

oops wrong comment. why shouldnt i wear makeup?

Cadbury May 17, 2009

It wasn't my GF. I'm not a lesbian.

Ignite May 17, 2009

hahaaha

Imagine May 17, 2009

Money, let me comment on your kiddie porn :(

Money May 17, 2009

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL @ PLUMBERS CRACK ON HIS CHIN

L3MU3L May 16, 2009

douchebag

Ignite May 16, 2009

nice crotch shot

atoXic May 16, 2009

10/10

carburetor May 16, 2009

get a job, damn

Revolt May 15, 2009

my sister?

danyell!! May 15, 2009

they got deleted. =(

Revolt May 12, 2009

you still ugly mofo

a cute fuzzy kitten May 12, 2009

you aren't fat, you're festively plump! fluffy even. just beautiful.

Ohmalee May 10, 2009

Don't Ever Insult Me Like That Again. lmfao

BobbyLight May 09, 2009

damn man, whats with the plumbers crack on ur chin???

hypocrites May 09, 2009

no its in pennsylvania heh i didnt know there was another bear creek in another state

Fooly Cooly May 08, 2009

i'm not hms(i'm assuming you mean hms stargazer?)

Dr. 420 May 07, 2009

I noticed that you left a comment on Winky-'s page. I just wanted to let you know that Winky- = Nixi a TRANNY TRICK loooolz.

Eelam May 05, 2009

ever heard of jenny craig? google that shit up homieee

Tabo May 05, 2009

is that better? new pics of my already tan.

Kid Kaos May 05, 2009

the hamburglar plays subspace? NOWAY!!!!

Rasaq May 04, 2009

Sadly...I don't have a penis.

Hunt May 04, 2009

LOOOOL GOT A BIG FAT CHILI CHEESE DOG MUTHA FUCKA RIGHT HERE

R.I.P May 04, 2009

i dont know if that somehing i say thanks to or not (:

Exodius May 03, 2009

did you just call yourself fat on my photo? rofl

Tabo May 03, 2009

you wanna rape my dog.. &gt;.&lt; POLICE!!

Slaughter May 03, 2009

raw meat! :p

Via May 03, 2009

Not exactly sure but I think I saw you in my bed last night.

Imagine May 03, 2009

I don't have teeth

Ungodly May 03, 2009

SHOW SOME TEETHHH

Via May 03, 2009

Hiya seximan SISISISISIS

Jolly Fat Man May 03, 2009

You're not fat.. big boned. :P

Exalt May 03, 2009

wtf? not even worth it, look in the mirror

Ward May 03, 2009

the fuck up fat fuck

Tummy May 03, 2009

Let me rub ur tummyyyy

 
 
 
Top